Thursday, August 18, 2011

menghitung hari

Assalamualaikum w.b.t dan selamat tengah hari
jarang sangat aku update blog.. Aku bukan saja2 xmaw update tapi ada sebab-sebabnya

1. dua minggu sebelum test 2, aku memang tak care pun laptop sebab nak exam
2. ingatkan lepas test buleh laa nak rehat sikit, update blog tapi hampa sebab jadual pack dengan presentation
3. Lepas test aku memang kurang rehat. Pernah sekali aku cuma tidur 3-4 jam je seminggu

walaupun tak update blog, tapi aku rajin je blogwalking :)
Alhamdulillah, kurang sikit beban. Minggu lepas dah siap buat video presentation kimia. Syukur sebab Dr Shahrul cam buleh terima walaupun video tu agak melucukan. Oral presentation BBI pun dah lepas. fuhh, lega sangat. So sekarang tinggal presentation bio and nak hantar report ASA 0201 je lagi minggu depan.

The best partnya adalah........




MINGGU DEPAN DAH BALIK TERENGGANU!
HOORAAAYYY!

Roomate aku dari hari first sampai UPM ni dah kira berapa hari lagi nak balik. Semangat gila nak balik. Hahaha. Lagi 8 hari nak balik. Sebab terlamapu nak balik sangat kan, aku dah siap beli tiket 26hb sedangkan kelas last pukul 1 tengah hari 25hb. Nak menyesal pun tak buleh cakap apa jugak kan?

I miss my MAMA, ABAH, ALONG, ADIK2 and semua sanak saudara kat kampung. Orang cakap kalau dengar suara mak time kita rindu kat dia, mesti nak nanges kan? Tapi aku sebak bila dengar suara abah aku. selama ni aku tinggal kat asrama, jarang sebak kalau rindu kat abah. Sekarang dah lain. Bila dengar suara abah col masa kejut sahur, sebak jap. Hukhuk.



Sampai siap buat jurnal pasal abah untuk assigment BBI sebab rindu sangat. Dulu tak sedar pun, tapi sekarang baru sedar. Tiap-tiap kali col rumah abah akan tanya soalan sama, ' Tiket pergi balik dah beli belum? Berapa hari bula balik?' dah berpuluh-puluh kali abah tanya. Haha. Yes, I MISS HIM A LOT.

Tak sabar nak berbuka puasa sama-sama, buat kuih raya dengan along. rindu sangat kat rumah.. Dah siap packing hadiah-hadiah untuk keluarga. Makin tengok makin rasa nak balik. 

TERENGGANU!
Tunggu saya 26hb ni!




Ma, Abah, tunggu syah depan perhentian bas pagi 27 hb ni taw!
<3

current mood: lagu raya ^^,

No comments: