Friday, December 16, 2011

Rindu yang terubat




Assalamualaikum w.b.t. ^^,
Korang apa khabar? Aku hope semua sehad-sehad sajerr. Hehe. Dah tengok title post aku kali nih? Agak-agak, siapa yang buad rindu aku nih terubat? Cuba korang teka :D
Boyfriend? Hahaha. Takderr bf laa. Hati nih dah tak terbuka untuk insan yang bernama LELAKI. Belum sampai masanya :") Cukup laa Incik MAS yg dulu. Tak larat dah, sian kat hati nih sebab banyak dah terluka. HAHA.  Ehh, emosi laa pulak. :P
*sila abaikan statement diatas yerr 



Sebenarnya, last weeks dan tiga minggu lepas aku turun Shah Alam. Meet my LOVELY SISTER and my BEST BEST BUDDY. Tiga minggu lepas, aku pi Shah Alam SORANG-Sorang naik KTM. Sorang-sorang oke? Masa tuh aku stay kat kolej sis aku. Kebetulan masa tu cuti sampai isnin, cuti awal Muharram. Aku stay sana sdari hari sabtu sampailah isnin. 


( ni laa sis aku, kecik je kan? jauh beza dengan aku. HAHA )

Masa aku pi Shah Alam tu, UITM buad pertandigan debat 211 jam tanpa henti. Sis aku masuk jugak Debat tuh. Memang masa tuh dia sibuk jugak, keluar gi jalan-jalan pn, sehari jer. Lagipun memang niat aku pi sana pn nak jumpa sis aku jer. Rindu kat dia :') Hehe

Masa kat UiTM Shah Alam, aku jumpa kawan aku. Kawan yang comell okeh? Lawyer-to-be. And dia jadi yang dipertuan dewan masa turn sis aku debat. Nak taw x turn debat sis aku pukul berapa? 12-1 pagi. HAHAHA


( yang pegang mikrofon tu laa Sis aku. And yang tepi Ana Rafali tu laa kawan aku. Ada rupa bakal lawyer tak? hehe )

And last week aku jumpa sis aku lagi sebelum aku balik UPM. kali nih aku pi Shah Alam dengan roomate aku, Fiza. 


Meet my Roomate, Fiza :D

Last day tuh aku dari rumah Buddy pi jumpa sis aku kat PKNS sebab dia nak repair fone dia. Then balik Sek2 pergi lunch and aku terus naik bas pi KTM. Short moments, tapi at least, dapat jumpa jugak. :')

Last week, aku pi Shah Alam jumpa BEST BUDDY aku. Nama dia Ela. Manusia yang paling aku sayang :') Dari darjah satu aku kawan dengan dia sampailaa tingkatan lima. Lamakan? 12 tahun okeh? ^^,
Sekarang first time berjauhan dengan dia. Ela buad A-Level medic kat MSU. Semua housemates dia baik-baik taw? ^^, Gembira dapat kenal korang semua :)


(ni gambar masa kat MSU, ada senam aerobic. nih semua Doctor-to-be. Aminn. ^^)


Aku suka tengok gambar nih :)


Aku and Ela masak makan malam untuk housemates dia. Telur goreng sambal and sayur labu masak lemak. Sedap sgtt. Lepas sembahyang  Magrib haritukan, kita salam and pelukkan? Serius aku rindu sgt saat tu. Sebak jap masa tuh :')


Ela, nak taw x? Saya sayang awak sangat-sangat taw? :')


Terubat rindu jumpa golongan diatas nih :')
Saya sayang anda sangat-sangat taw? :')

No comments: