Wednesday, September 21, 2011

Testing 1,2,3

           
  Assalamualaikum.. :D First time testing post guna phone.haha. Akuu memang laa. Kuno laa dari korang.hee~Aku sekarang baru je habis kelas Chemistry. Alhamdulillah, setakat ni lecturers semua best best woo :) Pukul 11 nanti kelas fizik pulak. Mintak-mintak lecturer fizik pom best just like others lecturer. Insyaallah.

             Tadikan, aku and roomates aku yang comell nih terus laa masuk BK04, ruparupanya ada kelas lain nak guna bilik tu. *malumalu* HAHA. Cepatcepat keluar. So, sekarang tengah lepaklepak depan bilik kuliah. Tibatiba rasa lapar laa pulak. Adess.

Sekarang kan, kitorang terpaksa rebut naik bas dengan pelajar degree. Seriously, satu bas tu boleh muat sampai 80 ORANG! Korang boleh bayang tak? Bersempitsempit. Lagi menyedihkan, kitorang pelajar ASPER ni kena tumpang bas kolej lain. Bas kolej kitorang memang takder. Terpaksa laa naik bas KTP/KPZ lepas tu kena laa jalan kaki balik kolej.. Sedih woo :(

penat laa taip panjangpanjang nih. Aku memang jarang nak update blog nih. Bukan sengaja, tapi sibuk. Malam nih ada lagi meeting untuk pengurus pasukan. Mesti pasal game inter u ni. Dengan Ayahanda. HEHe

Nanti bila aku free, Insyaallah aku post lagi.. Sayang korang <3

No comments: